De la initiere la performanta

De la initiere la performanta !

Cand faci performanta, metodele de pregatire nu se opresc niciodata. De la deschiderea clubului ne-am dorit sa facem trecerea de la initierea in inot, la performanta intr-un mod cat mai placut si eficient. Pentru acest lucru am angajat cei mai buni antrenori si am dezolvatat una dintre cele mai complete baze sportive pentru sectia de inot.

Cursuri de inot pentru copii si adulti

Club Sportiv Aqua Life Swim

In prezent baza sportiva din Sos. Berceni detine pe langa bazinul semiolimpic, un bazin mic tratat prin ionizare dedicat bebelusilor si copiilor aflati la initiere si o sala de fitness special amenajata cu aparate pentru dezvoltarea musculaturii. Antrenorii de inot cat si copiii colaboreaza cu prima medaliată mondială la nataţie din România, Carmen Bunaciu, prin antrenamente de inot comune. Receptia a fost si ea marita pentru confortul parintilor iar renovarile interioare si decoratiunile anuale nu au intarziat niciodata sa apara.

Cursuri inot si Aqua Bebe

Performanta sportiva este un deziderat care presupune practicarea sportului de la cele mai fragede varste, iar preocuparea noastra este sa atragem cat mai multi copii cu potential in baza noastra de antrenament. Tocmai de aceea, oferta noastra destinata publicului, in general, cuprinde, pe langa facilitatile destinate sportului de agrement, si multiple oportunitati in ceea ce priveste practicarea sportului de catre copii.

Sala de fitness:

O sala complet echipata cu aparate pentru fiecare grupa musculara. Aparatele speciale au fost achizitionate in scopul pregatirii performantei in inot. Cu ajutorul aparatelor specifice alaturi de antrenorii echipei vom imbunatatii pe zi ce trece tehnica si rezistenta fiecarui sportiv atat pe uscat cat si in apa.

Citeste mai mult…

Cursuri de inot – Invata sa inoti 

Cursuri de inot – Invata sa inoti 

Primul lucru esential pentru a invata sa inotati este sa capatati suficienta incredere pentru a va putea sustine greutatea trupului in apa. Invatati sa va controlati respiratia, astfel incat sa va puteti scufunda fara probleme si sa puteti expira in apa. Deprindeti-va sa deschideti ochii si priviti in jur pe sub apa. Exersati plutirea intr-o apa de mica adancime, avand in jur alti inotatori. Nu va aventurati in zone unde nu puteti atinge fundul bazinului decat dupa ce veti fi suficient de priceput pentru a o face.

Respiratia la inot.
Intrati si iesiti brusc din apa . Tineti-va respiratia cand va scufundati. Expirati pe nas sub apa.

Pluta.
Cu genunchii indoiti si cu umerii sub apa, intindeti bratele in fata. Respirati profund, scufundati fata si impingeti usor cu picioarele, astfel incat sa ajungeti cu fata in jos la suprafata apei. Relaxati corpul. Pentru a reveni din pozitia plutei, coborati bratele si aduceti genunchii in sus, indoindu-i, ridicand in acelasi timp capul din apa. Indreptati-va si ridicati-va in picioare, pe fund.

Calcarea apei. 
Intr-o apa sufiecient de adanca, tineti capul deasupra pedaland cu picioarele, vaslind cu mainile si tinand corpul vertical.  Puteti si sa ridicati genunchii, tinandu-i usor departati, apoi sa impingeti ambele picioare in jos, indreptandu-le. O a treia metoda este de a misca alternativ din gambe.

Controlul respiratiei. 
Exersati batutul apei cu picioarele alternand cu secvente de respiratie, tinandu-va de marginea bazinului. Ridicati trupul si picioarele, stand cu fata in apa. Bateti din picioare cu o miscare de forfecare. Intoarceti fata in lateral, cand pe o parte, cand pe alta, pentru a inspira.