Matei se scufunda fara frica !

Matei la cursurile de inot – Aqua Bebe !

In perioada rece a anului cand parintii hiperprotectori isi feresc copiii de bazin, Matei inoata bine mersi, se scufunda si zambeste pe sub apa fara frica si fara sa inghita apa ! Reflexele i s-au format foarte bine si reuseste singur sa plutesca si sa se deplaseze singur cativa metri. In plus… este foarte amuzant !

Matei a intrat prima oara in apa la varsta de 1 luna: Matei in bazin la 1 luna. Mai multe filmulete de la Aqua Bebe cu Matei gasiti in aceasta categorie: Nutu Matei la lectiile de inot

De la initiere la performanta

De la initiere la performanta !

Cand faci performanta, metodele de pregatire nu se opresc niciodata. De la deschiderea clubului ne-am dorit sa facem trecerea de la initierea in inot, la performanta intr-un mod cat mai placut si eficient. Pentru acest lucru am angajat cei mai buni antrenori si am dezolvatat una dintre cele mai complete baze sportive pentru sectia de inot.

Cursuri de inot pentru copii si adulti

Club Sportiv Aqua Life Swim

In prezent baza sportiva din Sos. Berceni detine pe langa bazinul semiolimpic, un bazin mic tratat prin ionizare dedicat bebelusilor si copiilor aflati la initiere si o sala de fitness special amenajata cu aparate pentru dezvoltarea musculaturii. Antrenorii de inot cat si copiii colaboreaza cu prima medaliată mondială la nataţie din România, Carmen Bunaciu, prin antrenamente de inot comune. Receptia a fost si ea marita pentru confortul parintilor iar renovarile interioare si decoratiunile anuale nu au intarziat niciodata sa apara.

Cursuri inot si Aqua Bebe

Performanta sportiva este un deziderat care presupune practicarea sportului de la cele mai fragede varste, iar preocuparea noastra este sa atragem cat mai multi copii cu potential in baza noastra de antrenament. Tocmai de aceea, oferta noastra destinata publicului, in general, cuprinde, pe langa facilitatile destinate sportului de agrement, si multiple oportunitati in ceea ce priveste practicarea sportului de catre copii.

Sala de fitness:

O sala complet echipata cu aparate pentru fiecare grupa musculara. Aparatele speciale au fost achizitionate in scopul pregatirii performantei in inot. Cu ajutorul aparatelor specifice alaturi de antrenorii echipei vom imbunatatii pe zi ce trece tehnica si rezistenta fiecarui sportiv atat pe uscat cat si in apa.

Citeste mai mult…

Oferte inot pentru gradinite si scoli

Va invitam la cursurile de înot pentru copii in sectorul 4, la Aqua Life Swim, un club cu renume datorita profesorilor experimentati si campionilor nostri premiati pe toate podiumurile. In plus avem cele mai curate bazine de inot din Bucuresti (conform direcției de Sănătate Publică) datorita sistemelor de tratare a apei prin ultraviolete si ionizare.

Citeste mai mult…

Cursuri de inot – Invata sa inoti 

Cursuri de inot – Invata sa inoti 

Primul lucru esential pentru a invata sa inotati este sa capatati suficienta incredere pentru a va putea sustine greutatea trupului in apa. Invatati sa va controlati respiratia, astfel incat sa va puteti scufunda fara probleme si sa puteti expira in apa. Deprindeti-va sa deschideti ochii si priviti in jur pe sub apa. Exersati plutirea intr-o apa de mica adancime, avand in jur alti inotatori. Nu va aventurati in zone unde nu puteti atinge fundul bazinului decat dupa ce veti fi suficient de priceput pentru a o face.

Respiratia la inot.
Intrati si iesiti brusc din apa . Tineti-va respiratia cand va scufundati. Expirati pe nas sub apa.

Pluta.
Cu genunchii indoiti si cu umerii sub apa, intindeti bratele in fata. Respirati profund, scufundati fata si impingeti usor cu picioarele, astfel incat sa ajungeti cu fata in jos la suprafata apei. Relaxati corpul. Pentru a reveni din pozitia plutei, coborati bratele si aduceti genunchii in sus, indoindu-i, ridicand in acelasi timp capul din apa. Indreptati-va si ridicati-va in picioare, pe fund.

Calcarea apei. 
Intr-o apa sufiecient de adanca, tineti capul deasupra pedaland cu picioarele, vaslind cu mainile si tinand corpul vertical.  Puteti si sa ridicati genunchii, tinandu-i usor departati, apoi sa impingeti ambele picioare in jos, indreptandu-le. O a treia metoda este de a misca alternativ din gambe.

Controlul respiratiei. 
Exersati batutul apei cu picioarele alternand cu secvente de respiratie, tinandu-va de marginea bazinului. Ridicati trupul si picioarele, stand cu fata in apa. Bateti din picioare cu o miscare de forfecare. Intoarceti fata in lateral, cand pe o parte, cand pe alta, pentru a inspira.

Inotul este usor !

Inotul este usor.  Inotul este distractiv.  Inotul este sanatos. Cu totii ati auzit aceste afirmatii. Ceea ce majoritatea nu stiu este ca afirmatiile de mai sus sunt adevarate cu o singura conditie: daca inoti corect.

Inotul nu este usor daca inoti in stilul voinicesc de strand cu spatele arcuit si smucituri puternice ale capului in stanga si in dreapta in timp ce vaslesti ineficient cu mainile ca doua carlige si cu forfecari ale picioarelor care mai mult te trag inapoi decat sa te ajute in vreun fel. Ar putea fi distractiv, pentru primii 5-10 metri inainte sa intervina ameteala. Inotul incordat, cu smucituri si ineficient, nu este sanatos, ba chiar poate duce la accidentari.  Chiar daca acesta este un caz extrem, tehnica de inot trebuie insusita corect pentru a ne putea bucura din plin de beneficiile acestui sport.

Niciodata nu este prea tarziu sa inveti sa inoti. Contrar credintei populare, consider ca un adult poate invata sa inoate mai usor decat un copil.

Sa revenim la prima afirmatie: Inotul este usor. Chiar este. Informeaza-te si apeleaza la specialisti, descopera sau lasa pe altcineva sa iti arate pasii simpli ce trebuie urmati pentru a iti indeplini obiectivele. Cel mai simplu mod de a invata sa inoti este sa apelezi la un antrenor. Un antrenor bun isi va da seama de nivelul tau si ce pasi trebuie urmati pentru a-ti indeplini obiectivele.

Diversifica-ti antrenamentul. Nu merge la bazin sa repeti mereu acelasi lucru (te vei plictisi, corpul tau se va adapta si rezultatele dorite, indiferent care sunt acestea, vor intarzia sa apara). Invata sa inoti toate cele 4 procedee olimpice (fluture, spate, bras, craul), incearca exercitii noi si creste-ti motivatia de a reveni cat mai curand in bazin.