Swim Advisor » Cursuri inot » Blog » Cursuri de inot pe Str. Jandarmeriei in sectorul 1

Cursuri de inot pe Str. Jandarmeriei in sectorul 1

Fara indoiala inotul este cel mai bun sport pentru cei care doresc sa combine efortul sustinut cu relaxarea. Piscina semi-olimpica interioara pe care o veti descoperi la bazinul din strada Jandarmeriei, ofera cele mai bune conditii pentru a practica sportul favorit in siguranta, sub supravegherea antrenorilor.

Beneficiile pe care inotul le ofera pornesc de la faptul ca acest tip de exercitiu antreneaza toti muschii si intreg sistemul cardiovascular si va ajuta sa va simtiti in forma.

De ce inot?

1.Poate fi practicat indiferent de varsta

Inotul este un sport recomandat deopotriva copiilor si adultilor, indiferent de varsta,  intrucat in apa, greutatea corporala nu mai exercita presiune asupra articulatiilor si scheletului osos, ceea ce face ca socurile resimtite de organism in urma miscarilor specifice sporturilor practicate pe uscat sa fie atenuate de masa apei si riscurile de accidentare sa fie minime. Astfel, piscina este locul ideal pentru a antrena musculatura sau articulatiile dureroase, in special daca suferiti de artrita sau corpul dumneavoastra nu este foarte flexibil. Totodata, vasele de sange ale pielii se ingusteaza atunci cand intram in apa si se dilata la parasirea piscinei, avand un rol activ in prevenirea si combaterea varicelor si artritelor.

2.Ajuta la relaxare

Practicarea cu regularitate a inotului stimuleaza secretia de endorfine, care sunt raspunzatoare pentru starea dvs. generala de bine. De asemenea, antrenamentele de inot va aduc o relaxare similara cu cea din cadrul cursurilor de Yoga datorita miscarilor de intindere a muschilor, precum si a tehnicii respiratiei ritmice.

3.Ardeti calorii rapid si sigur

O ora de inot arde la fel de multe calori ca alergatul, insa fara a afecta articulatiile sau oasele. Inotul va ajuta sa tineti sub control greutatea corporala, numarul caloriilor consumate fiind determinat de constitutia fizica a fiecarei persoane, dar si de stilul de inot practicat. Stilul fluture consuma 150 de calorii la fiecare 10 minute, inotul pe spate 80 de calorii, iar stilul bras arde 60 de calorii.