Performanta Aqua Life Swim

Alaturati-va echipei de performanta

Antrenorii va invita sa va alaturati sportivilor din cadrul echipei de performanta. Clubul a reusit sa aduca intr-un timp scurt performante la campionatele municipale organizate de Asociatia Municipala de Natatie Bucuresti, cat si la cele nationale sustinute de Federatia Româna de Natație și Pentatlon Modern.

Alaturi de Carmen Bunaciu si Camelia Potec:O parte din campionii nostri alaturi de Carmen Bunaciu si Camelia Potec

Citeste mai mult…

Cursurile de perfectionare inot pentru copii

Cursurile de perfectionare inot pentru copii

Perfectionarea in inot a copiilor cu varstele 8 – 11 ani

Intre 8-11 ani: invatarea inotului sportiv, a cat mai multor procedee tehnice, a starturilor, a intoarcerilor in conditiile impuse de efortul aerob moderat si a sprinturilor de maximum 50m, joaca cat mai multa.

Cursuri inot copii

Citeste mai mult…

Lectii de inot pentru Triatlon

Lectii de inot pentru Triatlon

Antrenamente speciale cu antrenor personal

Stilul dumneavoastra de inot va fi analizat in detaliu pentru a identifica exercitii adecvate imbunatatirii tehnicii de inot. Veti primi de la antrenorul personal un set de indrumari cu privire la cum sa obtineti cele mai bune rezultate in bazinul de inot si in ape deschise. Inevitabil veti castiga experienta pentru inot atat in bazin cat si in apa deschisa. Impreuna cu antrenorul personal veti stabili tot programul competititei de triatlon  de la start urmand tactici de cursa pana la elemente si praguri psihologice ce pot aparea la proba de inot in apa deschisa.

Citeste mai mult…

Invata sa inoti bras

Invata sa inoti bras

Pozitia corpului pe apa: Corpul are o pozitie orizontala pe apa cu fata in jos, formand un unghi de aproximativ 20º fata de orizontala apei. In momentul inspiratiei corpul isi schimba unghiul fata de orizontala apei avand o pozitie mai inalta si oblica, capul si umerii ridicati, dupa inspiratie el revenind la orizontala.

Citeste mai mult…

Tehnici de inot

Tehnici de inot la primele cursuri !

Foarte putini inotători incepători expiră corect in apă. Aproape toţi înotătorii cu experienţă medie gândesc ca ei expiră corect cel puţin, asta spun când sunt întrebaţi. Dar o fac? Foarte puţini.

Chiar si printre înotătorii avansaţi sunt chiar puţini care isi păstrează respiraţia sub apă.

Citeste mai mult…

Cursuri de inot gratuite pentru copii

Cursuri de inot gratuite pentru copii !

 Aceasta oferta a expirat 

Cursuri de inot gratuite pentru copiii care doresc performanta !

Cursurile de inot gratuite sunt organizate pentru copii nascuti in anii 2009, 2010 si 2011. Clubul de inot ofera gratuit un abonament de o saptamana la cursurile de inot. In aceasta saptamana copii au ocazia de a invata sa inoate in 5 zile de inot pentru ca mai apoi sa se alature grupelor de performanta. Oferta este valabila in intervalul 20.03.2017 – 24.03.2017 iar cursurile de inot se vor desfasura in intervalul orar 14:00 -15:00 sau 15:00 – 16:00 de luni pana vineri in bazinul din sos. Berceni nr.8

Citeste mai mult…

Ce este perfectionarea in inot ?

Cursurile de perfectionare pentru copii, lectiile pentru avansati !

Cursuri de perfectionare inot

Cursuri de perfectionare inot

Cele mai importante elemente avute in vedere la cursurile de perfectionare inot copii:

-Stabilirea particularitatilor individuale ale tehnicilor.
-Stabilirea cailor de perfectionare a tehnicii in scopul practicii sportive ulterioare.

Obiective: Procesul de perfectionare in inot depinde de mai multi factori:
-gradul de dificultate (complexitate) a procedeului tehnic
-cantitatea si organizarea exersarilor
-aptitudinile motrice ale elevilor
-efectuarea exerctitiilor in intregime cu toate detaliile de tehnica;
-efectuarea unor parti separate ale exercitiului si a unor exercitii suplimentare corespunzatoare;
-determinarea sarcinilor complexe in raport cu capacitatile in vedearea realizarii unor performante din ce in ce mai inalte si planificarea mijloacelor corespunzatoare.

Calea către perfectionare in inot nu este doar aceea de a pune mai multa energie la dispoziţie prin formare, ci creşterea eficienţei energetice, a miscarilor si a fortei psihice. Aceasta din urma impreuna cu forta de munca impinge spre limitele maxime rezistenta respiratorie, cardiovasculara si musculara deschizand drumul spre succes.